Heidelberg: Nove naročniške možnosti

 20200521Heidelberg Subscription
Heidelberg svojim odjemalcem ponuja nove prilagodljivejše naročniške možnosti ponudb.
V podjetju Heidelberg so prepričani, da je bilo nujno potrebno razširiti možnosti naročniškega sodelovanja z odjemalci, pri katerih uporabniki strojev le te ne odplačujejo, ampak plačujejo uporabnino teh glede na število dejansko natisnjenih pol (Print Site Contract - pogodba glede na število natisnjenih listov). Vse nove ponudbe podpirajo izvedbo koncepta pametne tiskarne, vključujejo pa v paketu še ponudbo variabilnega tiska, dobavo potrošniškega materiala, storitve in podporo, programsko opremo, uvajanje, svetovanje, optimizacijo poslovanja.

Nove naročniške pogodbe „Print Site Contracts“ so na voljo v obliki življenjskih ciklov (Lifecycle Agreements) in same naročnine (Subscription). Izbiramo lahko med štirimi pogodbenimi paketi z različnim obsegom storitev in različnimi načini plačila. Osnovni paket "Lifecycle Smart" vključuje storitve in potrošniški material, najbolj celosten pa je paket "Subscription Plus", ki vključuje svetovanje, usposabljanje, servis, potrošniški material, programsko opremo in rešitve Prinect. Po Heidelbergovih besedah ​​so vsi paketi namenjeni čim večji učinkovitosti uporabe sistema (OEE) za kupca in s tem uresničitvi dejanske dodane vrednosti v primerjavi z nakupom posameznih komponent.

Mesečni obračuni za standardna paketa "Lifecycle Smart" in "Lifecycle Plus" temeljijo na dejansko uporabljenih storitvah, za paketa "Smart Subscription" in "Subscription Plus" pa na dejanskih izhodnih podatkih proizvodnje. Pakete se lahko kombinira z nakupom novega tiskarskega stroja ali na podlagi obstoječega strojnega parka.

Če se stranka odloči za uporabo storitev dobave potrošniškega materiala ali katerekoli druge storitve iz ponudbe Heidelberga ključno vlogo pri izkoriščanju teh igra uporaba portala Heidelberg Assistant. Ta pogodbenim strankam omogoča tudi spletni dostop do različnih dodatnih storitev, kot so: upravljanje s strani dobavitelja ali denimo posredovanje informacij v realnem času o uspešnosti poslovanja. Enostaven je tudi dostop do spletne tržne platforme eShop Heidelberga.
 
Garo Derderian (vodja področja poslovanja  Lifecycle Business pri Heidelbergu) opisuje korist kupcev uporabe razširjenega portfelja pogodb na naslednji način: »Heidelberg z novimi možnostmi pogodb Print Site Contracts podpira izboljšanje proizvodnega procesa v tiskarnah, medtem ko se te lahko bolj osredotočajo na svoj trg in razvoj samih storitev oziroma ponudbe poslovanja z razvojem novih izdelkov." Srednjeročno namerava Heidelberg ustvariti približno 30 odstotkov celotne prodaje z omenjenimi pogodbenimi/naročniškimi posli.

Več informacij na www.heidelberg.com.