Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20200327 M Files for Teams
V teh časih je zagotovo prava kombinacija uporabe orodij M-Files in Microsoft Teams..
Veliko vas/nas je v teh časih prisiljenih ostati doma. Delo od doma se sicer sliši lepo, prinaša pa tudi številne izzive kot, kako se na učinkovit način povežem z ostalimi sodelavci, ali je dokument na katerem delamo aktualne različice, imam dostop do vseh potrebnih dokumentov in poslovnih informacij ... V teh časih je zagotovo prava kombinacija uporabe orodij M-Files in Microsoft Teams. Na tak način boste v delovni skupni lahko avtomatizirali poslovne informacije in dokumente, upravljanje z metapodatki, upravljanje s pristopnimi pravicami in upravljanje poslovnih procesov.

Inteligentno upravljanje dokumentov in poslovnih informacij
M-Files je edina inteligentna platforma za upravljanje poslovnih informacij. M-Files organizira vsebine glede na tip vsebine in ne glede na lokacijo. Lahko se celo povežete z obstoječimi mrežnimi mapami in sistemi in jih z vgrajenim AI naredite inteligentnejše, saj M-Files samodejno kategorizira in varuje informacije.
 
Dokumentni sistem M-Files - inteligentno upravljanje dokumentov in poslovnih informacij.

Na izgubljajte časa z iskanjem
Večina organizacij uporablja 4 ali več repozitorijev za shranjevanje in upravljanje vsebine v kompleksnih hierarhijah map. Posledično 46 odstotkov pisarniških delavcev pravi, da je iskanje dokumentov, ki jih potrebujejo, zahtevno in dolgotrajno.

Dokumentni sistem M-Files upravlja vsebino z "kaj" je. Na ta način si uporabnikom nikoli ni treba zapomniti "kje" je bilo nekaj shranjeno. Tudi če je ta vsebina shranjena v sistemu tretje osebe, kot na primer SharePoint, Dropbox, omrežne mape ali drugi sistemi za dokumentno upravljanje!

Preprosto iskanje po ključnih besedah je dovolj, da takoj najdete prave vsebine in to brez brskanja po številnih mapah in lokacijah. Vse kar morate vedeti je,  vasbina na kateri delate.

Povečajte hitrost svojega poslovanja
65 odstotkov podjetij se sooča z izzivi pri pregledovanju in odobritvi dokumentov. Postopki pregleda in odobritve so pogosto ročni in upočasnjujejo poslovanje, od računov, ki jih je treba plačati, do kadrovske podpore in podpore strankam.

Dokumentni sistem M-Files opremi vaše podjetje z elektronskim delovnim procesom in e-podpisovanjem, tudi z mobilnih naprav. To omogoča zaposlenim, da hitreje in brez težav opravijo delo, brez da bi se zanašali na papir.

Digitalna tehnologija bo izboljšala preglednost, saj boste vedno vedeli, kje in pri kom se nahaja določena zadeva. Pridobili boste vpogled v ozka grla in izkoristili popolno revizijsko sled za namene sledljivosti in skladnosti.

Organizirano in varno
V povprečju se dokument kopira 19-krat med njegovim življenjskim ciklom. Zaradi tega je težko najti in ohraniti najnovejšo različico. 68 odstotkov pisarniških delavcev potrjuje, da to negativno vpliva na njihovo delo.

V M-Files obstaja samo 1 različica vsakega dokumenta, ki je vedno posodobljena, hkrati pa M-Files ohranja celotno zgodovino sprememb dokumenta, z možnostjo povrnitve v vsakem trenutku.

M-Files omogoča zaposlenim tudi, da na enostaven in varen način delijo vsebino s sodelavci in poslovnimi partnerji, ne da bi se bilo treba zanašati na sisteme tretjih strank, kot na primer Dropbox. Poleg tega napredna soavtorizacija odpravlja težave, povezane z združevanjem več različic dokumentov.

Več informacij na www.konicaminolta.si.