Tresu širi poslovanje z napredno podporo

20200131 TRESU Customer Care
Customer Care storitve zagotavljajo nižje stroške proizvodnje.
Tresu, proizvajalec naprednih tiskarskih sistemov, odpira nov segment ponudbe s storitvijo podpore poslovanju strank, imenuje se Customer Care. Z omenjenim programom stranke predvsem dosežejo nižje proizvodne stroške.

Proizvajalec tiskarskih strojev in druge grafične opreme Tresu je ustvaril novo divizijo, ki strankam nudi podporo v celotni življenjski dobi opreme v smislu optimizacije proizvodnih stroškov in odpadka. Predvsem program stremi tudi k maksimiranemu času obratovanja prodanih rešitev.
 
Storitev vključuje tudi dejansko in preventivno vzdrževanje sistemov. V ta namen je vsem strankam na voljo telefonska številka za nujno tehnično pomoč, oddelek za načrtovanje vzdrževalnih del, pomoč pri dobavi rezervnih delov s spletnim naročanjem, ki poleg originalnih nadomestnih delov nudi tudi potrošni material z vsakodnevno dostavo. Na Danskem so vzpostavili tudi učni in predstavitveni center, kjer se kupci lahko praktično usposobijo upravljati sisteme tudi na daljavo in kako nadgraditi te, da zadostimo potrebam trga.

Več informacij na www.tresu.com.