Heidelberg z novo ekipo Digital Unit

20180705 hdu heidelberg
S 50 zaposlenimi želi nova ekipa HDU (Heidelberg Digital Unit) razvijati digitalne prodajne, trženjske in storitvene rešitve. Povezovali bodo področja e-poslovanja, prisotnosti na spletu in globalnega trženja.
Podjetje Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg - Nemčija) je ustanovil delovno ekipo Heidelberg Digital Unit (HDU), ki bo skrbela za razvoj storitev elektronskega poslovanja in digitalni marketing. V razvoju rešitev Internet stvari (IoT - Internet of Things) bo sodelovalo tudi partnersko podjetje  iQ! GmbH s sedežem v München-u (Nemčija). Podjetje iQ! bo novo ekipo podpiralo z različnimi strokovnjaki s področja digitalnih tehnologij, elektronskega poslovanja in trženja ter upravljanja z masovnimi podatki (Big-Data-Know-how).

Glavna naloga HDU-ekipe je združevati, usklajevati in upravljati različne distribucijske kanale podjetja Heidelberg v enem enotnem kanalu (Omnichannel). Združevala bo tudi vse marketinške dejavnosti s poudarkom na gradnji in oblikovanju izkušenj na področju digitalno vodenih strank v poslovanju med podjetji, kot tekočem poslovanju s posamičnimi strankami.Stranke pri tem lahko pričakujejo dosledno podporo z vsemi specialnimi storitvami podjetja Heidelberg. To pomeni svetovanje glede rešitev glede na individualne potrebe. Heidelberg bo na ta način širil tudi platformo elektronskega trženja (eCommerce) z osnovnim namenom povečanja učinkovitosti pri dobavi potrošniškega materiala in zagotavljanja storitev na splošno. Del te bodo tudi novi poslovno trženjski modeli, tudi v obliki zakupa oziroma najema rešitev oziroma storitev.

Smart Print Shop, ki ga družba Heidelberg ponuja svojim strankam od Drupe 2016 dalje in temelji na obsežni integraciji programske opreme in neposredni povezavi s podatkiv v oblaku (Heidelberg Cloud), bo del konceptov, ki joh bo podpirala nova ekipa HDU.  Ta bo omogočal uporabo podatkov in programske opreme ne samo na način, da bi v vsakem trenutku vedeli, ali in kako kupci uporabljajo stroje, pač pa tudi rudarjenje s temi podatki v obliki analiz in napovedi produkcijskih potreb, kar bo tudi osnova izdelave novih omenjeih naročniških modelov/ramzerij podjetja Heidelberg. Pri tem bo predvsem v prvi vrsti upoštevana končna korist uporabnikov heideblergovih rešitev/storitev, denimo transparentno poslovanje s plačili na en odtis/izpis.

Več informacij na www.heidelberg.com.