Konvencija Print Digital Convention (PDC) bo prvič potekala 16. in 17. junija 2026 v preddverju dvorane 1 Düsseldorfskega razstavišča. Konvencijo in sejem bo zaznamovala preobrazba: prenovljena celostna podoba, nov logotip in sveža digitalna prisotnost.
#pdc #printdigitalconvention #duesseldorf #cgp #identiteta #mrezenje
»Nova identiteta blagovne znamke odraža raznolikost, ustvarjalni zagon in inovativno moč panoge,« pojasnjuje Rüdiger Maaß, generalni direktor Nemškega združenja medijske produkcije (FMP). »Okrajšava 'PDC' že dolgo pomeni več kot le konvencijo in sejem. Pomeni odnos: usmerjenost k rešitvam, usmerjenost k uporabniku in odprtost za prihodnost.«
Kar zadeva vsebine, konvencija Print Digital ostaja zvesta svojemu konceptu. Poudarek ostaja na povezavi med tiskanimi in digitalnimi mediji s ciljem predstavitve komunikacijskih rešitev, ki ustvarjajo resnično dodano vrednost: za blagovne znamke, agencije, medijske hiše in ponudnike storitev.
Nov format združuje sejem, kongres, najboljše prakse in priložnosti za mreženje. Namesto sedanjih jasno opredeljenih tematskih področij bodo leta 2026 vse relevantne vsebine zasnovane na celosten način in predstavljene na lokaciji prek mreženja.
Konvencija Print Digital bo potekala od 16. do 17. junija 2026 v Düsseldorfu, organizira pa jo Nemško združenje za medijsko produkcijo (FMP) v sodelovanju z Düsseldorfskim sejmom in sejmom Drupa.
Več informacij v koledarju dogodkov.












