Z dobrim letom priprav je bila zastavljena strategija Interpacka: določene so bile glavne teme: pametna proizvodnja, inovativni materiali in poslovne priložnosti prihodnosti. (Vir: sejem Interpack)
#sejem #interpack #embalaza #pakiranje #dogodek #pametnaproizvodnja #materiali #trajnost #avtomatizacija
"Polne dvorane na Interpacku 2026: pričakovanje dogodka št. 1 v panogi embalaže je vse večje. Vendar pa bi rad izrecno spodbudil vse, ki so zamudili rok za prijavo, da nas vseeno kontaktirajo," pravi Thomas Dohse, direktor Interpacka. "V procesu načrtovanja razstavnih območij je možnih še nekaj premikov. Vsako zahtevo posebej tudi proučimo glede možnosti umestitve posameznega razstavljavca in poskušamo najti ustrezne rešitve."
Načrtovanje predvideva osredotočenost na osem glavnih ciljnih skupin obiskovalcev Interpacka: razstavljavce z rešitvami za sektor prehrane, pijače, slaščic, pekovskih izdelkov, farmacije, kozmetike, neprehrambenih in industrijskih izdelkov. Te bodo obiskovalci našli vsak na svojem območju, kar bo olajšalo orientacijo. V ločenih halah bo združena tudi široka paleta embalažnih rešitev in materiala ter strojev za etiketirno in označevalno tehniko, proizvodnjo embalaže in integrirani tisk embalaže.Spremljevalni razstavni program za dobavo »component« bo prvič imel dve ločeni hali.
Več informacij v koledarju dogodkov.











