Expo 4.0: TecStyle Visions in Wetec sta prvič dopolnjena z GWW Trend in GWW Newsweek.Spomladi 2025 bo Stuttgart ponovno stičišče oglaševalske industrije. Od 13. do 15. februarja 2025 se bodo na EXPO 4.0 združili strokovnjaki, ki se ukvarjajo s tehnologijo oglaševanja in dodelavo tekstilij. Dogodki GWW bodo letos prvič potekali v okviru Expa 4.0.
#expo40 #stuttgart #tecstyle #wetec #gwwtrend #gwwnewsweek
"Doživljamo, da so meje med posameznimi sejmi in njihovimi temami vse bolj zabrisane. Oglaševalski tehniki v svojem portfelju pogosto ponujajo tudi dodelavo, dodelava pa svoji ponudbi integrira promocijske tehnologije. Kot sejemsko združenje torej ustvarjamo sinergije tako za obiskovalce kot za razstavljavce", pravi član projektne ekipe Expo 4.0. "Ne glede na to, katere teme iz sveta oglaševanja vas zanimajo, vam ponujamo optimalen pregled rešitev razvoja z obiskom sejma EXPO 4.0."
TecStyle Visions: vodilni evropski sejem za dodelavo in promocijo tekstila
TecStyle Visions: vodilni evropski sejem za dodelavo in promocijo tekstila
TecStyle Visions je vodilni sejem in srce dodelave tekstila v Evropi. Ne glede na to, ali gre za tisk, vezenje, nanašanje materialov vizualnih učinkov ali lasersko graviranje: razstavljavci svoje rešitve za končno obdelavo tekstila predstavljajo že več kot 20 let. Najpomembnejša tekstilna podjetja v proizvodnji in trgovini tematsko zaokrožujejo portfelj izdelkov s promocijskimi oblačili, poslovno modo in delovnimi oblačili. TecStyle Visions kot stičišče za tekstilno skupnost ponuja priložnost za izmenjavo idej s kolegi. Je idealna platforma za intenzivne tehnične razprave, kjer lahko strokovnjaki iz industrije navežejo stike in s seboj domov odnesejo nove ideje.
Wetec: Mednarodni sejem oglaševalske tehnologije, digitalnega tiska, svetlobnega oglaševanja in digitalnih napisov
Wetec: Mednarodni sejem oglaševalske tehnologije, digitalnega tiska, svetlobnega oglaševanja in digitalnih napisov
Wetec ponuja obiskovalcem pregled novih proizvodnih metod in tehnik ter ponuja idealno platformo za izmenjavo z izkušenimi akterji na trgu. Na tem sejmu se teorija sreča s prakso: proizvajalci, trgovci in ponudniki storitev oživijo inovacije. Sejem je še posebej primeren za vse, ki se ukvarjajo z oglaševalsko tehniko, digitalnim tiskom, svetlobnimi reklamami in digitalnimi napisi in je obvezen dogodek za vse oglaševalske tehnične strokovnjake. Korist obiska sejma pa imajo lahko tudi arhitekti, oglaševalci s svetlobnimi rešitvami, podjetja za digitalni tisk, agencije in nosilci tržnih odločitev. Wetec bo predstavil, kako inovacije lahko naredijo vaše delo bolj učinkovito in produktivno ter kako lahko optimalno izkoristite inovacije za svoj potek dela.
GWW Trend in GWW Newsweek prvič v okviru EXPO 4.0
GWW Trend in GWW Newsweek prvič v okviru EXPO 4.0
GWW Trend bo prvič potekal v razstavnih dvoranah v Stuttgartu že na dan 12. februar 2025, dejansko en dan pred otvoritvijo dogodka EXPO 4.0. Na enodnevnem dogodku bodo razstavljavci predstavili nove promocijske artikle in osnovne izdelke za dodelavo promocijskih izdelkov. Dostop do GWW Trend imajo samo trgovci, to so veletrgovci z reklamnim materialom in agencije. Na domači strani GWW Trend je potrebna posebna registracija. Kot bonus bodo vsi obiskovalci z vstopnico GWW Trend prejeli brezplačen dostop še do sejmov EXPO 4.0, ki bodo v naslednjih dneh.
Prvi dan sejma EXPO 4.0, 13. februarja 2025, bo svoja vrata odprl tudi dogodek GWW Newsweek. Ta je namenjen marketinškim strokovnjakom oglaševalske industrije in tovrstnih podjetij. Vsi trgovci morajo biti dodeljeni eni od sodelujočih oglaševalskih agencij. Novi obiskovalci in zainteresirani lahko najdejo informacije o dogodku in registraciji na domači strani GWW Newsweek. Organizator obeh sejmov je General Association of the Promotional Products Industry. V. (GWW).
Prvi dan sejma EXPO 4.0, 13. februarja 2025, bo svoja vrata odprl tudi dogodek GWW Newsweek. Ta je namenjen marketinškim strokovnjakom oglaševalske industrije in tovrstnih podjetij. Vsi trgovci morajo biti dodeljeni eni od sodelujočih oglaševalskih agencij. Novi obiskovalci in zainteresirani lahko najdejo informacije o dogodku in registraciji na domači strani GWW Newsweek. Organizator obeh sejmov je General Association of the Promotional Products Industry. V. (GWW).



