Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Müller Martini na Drupi s pametno tovarno in prikazom zmogljivosti storitev
Müller Martini je na Drupi predstavil koncept pametne tiskarne (Smart Factory) in z njo predstavil svoje storitve, ki so podprte z umetno inteligenco. Müller Martini je svojo ponudbo storitev zasnoval proaktivno, da bi v celoti izkoristil potencial delovanje svojih strojev na trgu.

#drupa #muellermartini #pametnatiskarna #pametnatovarna #smartfactory #umetnainteligenca #ui

Modularna ponudba storitev poznana pod MMServices spremlja dodelavne rešitve znamke Müller Martini skozi njihovo celotno življenjsko dobo. Kako, bodo obiskovalci lahko spoznali na razstavnem prostoru 1B50.

Z vedno krajšimi dobavnimi roki so v tiskarski industriji nenačrtovani izpadi proizvodnje nesprejemljivi. Müller Martini je v zadnjih letih precejšnji delež sredstev investiral v svojo ponudbo storitev in podporno mrežo. "Glede na to smo dosledno razvijali našo ponudbo in z MMServices sledimo proaktivnemu pristopu upravljanja življenjskega cikla naših rešitev. Naše stranke podpiramo pri ohranjanju produktivnosti dodelavnih sistemov v njihovi celotni življenjski dobi. Vsak stroj je kategoriziran glede na svoj življenjski cikel. Razpoložljivost rezervnih delov in podpore je ustrezno specificirana. Nameščena baza in status posameznih strojev sta pregledno prikazana skozi osrednji portal Mpower," pravi Felix Stirnimann, Global Service Business, član uprave pri Müller Martini.

Mpower vsebuje orodja za analizo in poročanje za vrednotenje in vizualizacijo podatkov, pridobljenih po različnih merilih. Na primer, produktivnost sistema je mogoče prikazati na naročilo, na izmeno ali v določenem časovnem obdobju. Portal trenutno uporablja več kot 2000 uporabnikov.

Da bi skupaj z uporabniki v podpori lahko sprejemali odločitve, ki temeljijo na dejstvih, so osnova tekoči podatki iz proizvodnje. Müller Martini v ta namen ponuja različne storitve za analizo trenutnega stanja pri nadaljnji obdelavi in na podlagi tega sprejema nadaljnje ukrepe. Ti so lahko usposabljanje zaposlenih, nadgradnja strojne ali programske opreme ali nova naložba. Müller Martini bo svoj pristop podpore in storitev podrobneje predstavil z uporabo umetne inteligence (UI). Slednje na primeru podpore na daljavo, kar servisnim strokovnjakom zagotavlja še hitrejše reševanje problemov. S podporo umetne inteligence je namreč ustrezne dokumente mogoče hitreje najti in težavo hitro rešiti.

Več informacij na www.mullermartini.com.