Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180226 gdpr
Strožji predpisi o varstvu podatkov, ki jih prinaša GDPR, naj bi sicer državljanom omogočili več nadzora nad njihovimi podatki, podjetjem pa enake konkurenčne pogoje.
Konec maja 2018 v veljavo vstopa nova uredba EU za varstvo osebnih podatkov, GDPR, ki vpeljuje številne novosti. Prinaša sledljivost med celotnim življenjskim tokom podatka, zagotavlja večjo varnost podatkov, posamezniku pa daje pravico do izbire glede privolitve v hranjenje in obdelavo njegovih osebnih podatkov. Zato morajo tudi podjetja uskladiti svoje poslovanje z uredbo GDPR in uvesti precej novosti.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180212 remarketing
Remarketing nagovarja javnost ob pravem trenutku.
Ko je pred slabimi petimi leti Facebook prvič omogočil funkcijo ponovnega tržnega ciljanja (angl. retargeting) oziroma ponovnega trženja (angl. remarketing), se je oglaševanje na največjem družbenem omrežju začelo drastično spreminjati. Naročniki so opazili, da stroški na pridobljenega kupca strmo padajo, uspešnost drugih spletnih oglaševanj v povezavi s ponovnim trženjem na Facebooku pa se izboljšuje. Z njim je možno povezati tudi sodobne personalizirane aplikacije tiska. Kaj je remarketing si preberite v aktualne izidu revije Grafičar!

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180103 davki 2018
Katere davčne spremembe nas čakajo v letu 2018? Vlada je spremenila štiri zakone, ključna je novela zakona o dohodnini. Ta med drugim prinaša davčno razbremenitev zaposlenih, ki so napoteni na delo v drugo državo. Drugače bodo poslovali tudi normiranci, božičnice in prihodki študentov pa bodo manj obdavčeni.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20171211 MitjaKosak
Tiskarji bodo svojo vlogo na trgu obdržali z vlaganjem v novosti in kombiniranjem marketinga s spletnimi projekti ter sočasnimi meritvami in dokazovanjem, da tisk vseeno prinaša več pozornosti kupcev kot denimo elektronska pošta, pravi Mitja iz podjetja Solos.
Mag. Mitja Košak, direktor marketinške agencije Solos, je predavatelj predmeta Tehnologije grafičnih procesov na Fakulteti za dizajn, digitalnega marketinga na Gea College ter svetovalec in mentor za področje marketinga v Razvojnem centru Novo mesto. Njegovo podjetje Solos, za katero velja, da ponuja ves marketing na enem mestu, pa ima poslanstvo pripravljati in izvajati poštene marketinške ponudbe, ki jih imajo ljudje radi in jim zaupajo. Podjetjem s svetovanjem, vodenjem in dejansko izvedbo pomagajo že od 1998. Več o Xeroxovem primeru dobre prakse si lahko preberete v aktualnem 6. izidu revije Grafičar!

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20171128 Heidelberg logo
Podjetje Heidelberg je obnovilo certifikate okoljsko sprejemljivega upravljanja.
Vsi Heidelberg proizvodni in razvojni oddelki so prestali teste okoljsko sprejemljivega upravljanja ISO 9001:2015 in ISO 14001:2015. V Heidelbergu poudarjajo, da k okoljsko sprejemljivejšemu upravljanju stremijo v celotni poslovni verigi, torej s svojimi tržnimi, proizvodnimi, razvojnimi, nabavnimi, podpornimi in storitvenimi funkcijami ter njihovimi navezujočimi procesi.