Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Pričakuje se, da se bo prodaja v novem poslovnem letu povečala na približno 2.350 milijonov evrov, z maržo do osem odstotkov.
Heidelberg na podlagi svojega globalnega tržnega položaja, širitve portfelja na strateških rastočih trgih in znatno izboljšane stroškovne osnove v novem poslovnem letu kljub težkemu gospodarskemu okolju pričakuje rahlo povečanje prodaje na skupno približno 2.350 milijonov evrov in prilagojeno operativno maržo do osem odstotkov.

#heidelberg #poslovniizid #rast #embalaža #digitalnitisk

Podjetje vidi potencial rasti v svoji vodilni vlogi sistemskega integratorja na področju embalaže in digitalnega tiska s hibridnimi tiskarskimi rešitvami, svojem poslovanju s programsko opremo in storitvami v digitalnem ekosistemu ter širitvi delovanja polnilne infrastrukture, vključno s tehnologijo enosmernega toka. Heidelberg pričakuje tudi močan zagon iz azijsko-pacifiške regije, kar je potrdil velik obseg naročil na sejmu China Print maja in postavlja temelje za uspešen začetek novega poslovnega leta.

Heidelberg je dosegel svoje cilje za poslovno leto 2024/25
Prilagojena marža EBITDA je ostala stabilna pri 7,1 odstotka, s čimer se je poslovno leto uspešno zaključilo. Nekoliko nižji obseg prodaje v primerjavi s prejšnjim letom, naraščajoči stroški dela in stroški sodelovanja na sejmu Drupa so bili izravnani z začetimi ukrepi za zmanjšanje stroškov in zagotavljanem učinkovitosti. Samo v četrtem četrtletju se je prilagojena marža EBITDA v primerjavi z enakim obdobjem lani podvojila na približno deset odstotkov. Pri 2.280 milijonih evrov je bila prodaja nekoliko pod ravnjo iz prejšnjega leta (2.395 milijonov evrov). Po šibkem prvem četrtletju zaradi zadržanosti potrošnikov v času pred sejmom Drupa se je prodaja v poslovnem letu četrtletno povečala in zaključila s še posebej močnim četrtim četrtletjem. Ponovno je bil zabeležen pozitiven prosti denarni tok v višini 51 milijonov evrov (prejšnje leto: 56 milijonov evrov).

Več informacij na www.heidelberg.com.