Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Obility SaaS manjšim tiskarnam zagotavlja prihodnost poslovanja.
Z Obility SaaS podjetje Obility ponuja vstopno ERP/MIS rešitev na ključ namenjeno tisku, s katero lahko manjša tiskarska podjetja digitalizirajo svojo obdelavo naročil in svojo produkcijo pripravijo na prihodnost. S tem postavijo tudi osnovo za svojo prihodnjo rast.

#obility #saas #splet #brskalnik #erp #mis #opravila #narocila #kalkulacija

Z Obility SaaS (Software-as-a-Service - programska rešitev kot storitev) Obility na trg prinaša vstopno ERP/MIS rešitev na ključ. Nova različica Obility SaaS, ki temelji na oblaku in uporabi spletnega brskalnika, za digitalizacijo in avtomatizacijo osnovnih poslovnih procesov pri obdelavi naročil v tiskarski produkciji podpira vse osnovne funkcije, ki jih ponuja lokalna centralna ERP/MIS različica sistema.
 
Rešitev Obility SaaS je mogoče implementirati z minimalnim časom in trudom in je pripravljena na prihodnost, saj stranke lahko pozneje kadarkoli preidejo na celostno digitalno in zmogljivejšo platformo Obility z njim prilagojenimi funkcionalnostmi.

Zmanjšajte ročno delo
"Povsod v tiskarski industriji se naklade zmanjšujejo. Stranke zahtevajo tudi hitrejše dostave in večjo prilagodljivost. Glede na to tudi manjša tiskarska podjetja iščejo načine za digitalizacijo in avtomatizacijo svojih poslovnih procesov, da bi predvsem zmanjšala ročno delo obdelave naročil in administrativne stroške na naročilo.

Obility na trgu zaznava vse večje potrebe tiskarn po tovrstnih digitalnih platformah za dvig učinkovitosti svojih procesov na novo raven, a trenutno nimajo dovolj finančnih sredstev. Pogosto je treba optimizirati samo standardne procese obdelave naročil, zato je odslej na voljo Obility SaaS, to je programska oprema ERP/MIS na ključ z vsemi funkcijami, ki jih potrebujejo tiskarne za sodobno obdelavo naročil s samodejno kalkulacijo.

Ne glede na to, ali gre za digitalno, ofsetno, formatno, iz zvitka, velikoformatno, embalažno ali drugo opravilo lahko z Obility SaaS manjša tiskarska podjetja z manj zapletenimi procesi izkoristijo prednosti osnovne funkcionalnosti naprednejše različice Obility. Na ta način lahko zagotovimo obdelavo naročil na bolj učinkovit in digitaliziran način z visoko stopnjo avtomatizacije.

Celovite funkcionalnosti
Funkcionalnosti vključujejo celostno upravljanje naročil, avtomatsko kalkulacijo s hitro izdelavo ponudbe (tudi za več različnih strojev), nabavo in revizijo. V centru za uporabnike lahko klienti dostopajo do svojih ponudb, jih pretvorijo v dejanska naročila z le nekaj kliki in potem spremljajo stanje teh naročil, hkrati pa spremljajo raven zalog. Dobavitelji so prav tako lahko uporabniki te rešitve, pri čemer lahko na primer hranijo svoje cene v posebnem dobaviteljskem centru.  Izvozne dokumente je mogoče shraniti v arhiv dokumentov, ki je popolnoma skladen z revizijskimi zahtevami, ter jih tako kadarkoli hitro in enostavno pridobiti.

Uporabnikom je na voljo tudi asistenčni sistem Obility, ki s pomočjo statusnih sporočil iz procesa samostojno izvaja rutinsko administrativno delo. Na primer samodejno pošiljanje obvestil po e-pošti, funkcije opomnikov ali samodejno ustvarjanje računov in drugih nadaljnjih dokumentov. Druge pomembne funkcije so še: upravljanje paketov, finančno računovodska povezava in prenos podatkov o naročilih v druga sistemska okolja.

Obility SaaS po navedbah proizvajalca prtedvsem prihrani čas v pripravi in ​​obdelavi naročil ter sami administraciji opravil. Celotna funkcionalnost je na voljo prek brskalnika v oblaku in ponuja največjo enostavnost uporabe. Uporablja se lahko v različnih sistemskih okoljih: Mac, PC, tablici ali pametnem telefonu. Obility SaaS bo na voljo od februarja 2025 dalje.

Več informacij na https://obility.de.