Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Heidelberg pričakuje dobro drugo polovico poslovnega leta 2024/2025.
Zahvaljujoč velikemu zaostanku naročil v višini 953 milijonov evrov podjetje Heidelberg pričakuje uspešno drugo polovico poslovnega leta 2024/2025, medtem ko se pričakovana močno sezonsko povpraševanje že odraža v trenutnem izteku četrtletij. Osnova za pozitivne obete je velik obseg naročil prve polovice leta, ki se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 7,4 odstotka na skupno vrednost 1,273 milijarde evrov. Z 915 milijoni evrov je prodaja ostala v okviru pričakovanj zaradi zadržanosti do investicij pred sejmom Drupa (prejšnje leto: 1.092 milijonov evrov).

#heidelberg #izid #poslovnirezultat #ebitda #dobicek #denarnitok

"Heidelberg vstopil v aktivno drugo polovico leta. Zdaj povečujemo izkoriščenost naših proizvodnih zmogljivosti, da bi lahko hitro in donosno obdelali zaostala naročila v tretjem in četrtem četrtletju", je dejal Jürgen Otto, izvršni direktor Heidelberga. "Načrtovani obseg prodaje v dejavnosti novih strojev je že skoraj pokrit z naročili, naša proizvodnja teče s polno zmogljivostjo. Lahko smo prepričani, da bomo dosegli svoje letne cilje."

Heidelberg ostaja še posebej močan na Kitajskem in v njeni okolici. V azijsko-pacifiški regiji se je obseg naročil najbolj povečal v prvih šestih mesecih tekočega poslovnega leta, in sicer za približno 10 odstotkov.

Zaradi dobrega stanja naročil družba pričakuje precejšnjo rast prodaje predvsem v drugi polovici poslovnega leta. Marža EBITDA, prilagojena za posebne postavke, je v prvih šestih mesecih poslovnega leta 2024/2025 znašala 3,4 odstotka (enako obdobje lani: 9,2 odstotka) in je nanjo vplivala predvsem nižja prodaja v prvem četrtletju in stroški v povezavi z navzočnostjo na sejmu Drupa. Heidelberg slednje stroške nastopa na Drupi ocenjuje na okoli 10 milijonov evrov. V poročevalskem obdobju je pozitivno vplivala stroga stroškovna disciplina. Tudi zato se je EBITDA poslovni rezultat v primerjavi s prvim četrtletjem močno izboljšal z -9 milijonov evrov na 40 milijonov evrov. V poročevalskem obdobju ni bilo posebnih postavk, ki bi jih bilo treba prilagoditi. V skladu z nižjim prilagojenim EBITDA rezultatom se je dobiček po davkih po šestih mesecih zmanjšal na -35 milijonov evrov, prejšnje leto 33 milijonov evorv. V drugem četrtletju je bil omenjen rezultat še pozitiven z 7 milijoni evrov (četrtletje prejšnjega leta je bil deležen izida 23 milijonov evrov).

Po pričakovanjih je prosti denarni tok po prvem polletju znašal -102 milijona evrov (enako obdobje lani: -28 milijonov evrov). V drugem četrtletju se je že opazno izboljšal in bil rahlo pozitiven pri 2 milijonih evrov. "Naše aktivno upravljanje stroškov vse bolj obrodi sadove z znatnim izboljšanjem prostega denarnega toka tekom leta", je povedala Tania von der Goltz, finančna direktorica Heidelberga. "Dosledno obvladovanje stroškov v prihodnjih mesecih bo pomembno prispevalo k uspešnosti tekočega poslovnega leta. Poleg tega bo pričakovano izboljšanje dobička v drugi polovici leta pozitivno vplivalo na prosti denarni tok."

Segment Packaging Solutions je v prvi polovici leta v primerjavi z enakim obdobjem lani uspel povečati obseg naročil za okoli 9,7 odstotka na skupno vrednost 675 milijonov evrov in tako k skupnemu obsegu poslovnega izida prispeval okoli 53 odstotkov. Megatrendi trga embalaže so predvsem vse večje potrebe po trajnostni, a tudi kakovostni embalaži. Pozicioniranje Heidelberga kot sistemskega integratorja in ponudnika celovitih rešitev ima tu pozitiven učinek in bo pripomoglo k nadaljnji širitvi njegovega zelo močnega tržnega položaja na trgu embalaže. V segmentu tiskalnih rešitev so se vhodna naročila v istem obdobju povečala za približno 5,5 odstotka na vrednost 594 milijonov evrov.

Ob upoštevanju pričakovanj in zahtev, objavljenih in predstavljenih v poslovnem poročilu 2023/2024, družba še naprej pričakuje prodajo za poslovno leto 2024/2025 na ravni prejšnjega leta (prejšnje leto: 2.395 milijonov evrov). Tudi prilagojena EBITDA marža naj bi bila na ravni prejšnjega leta (prejšnje leto: 7,2 odstotka). Visoki zaostanki naročil in stalna osredotočenost na marže in stroške bi morala biti osnova za doseganje ciljev. Po besedah ​​Heidelberga bodo v prihodnje poudarek predvsem na strateških ukrepih rasti na področju embalaže, industrije in storitev ter vzporedno nadaljnje zniževanje stroškov.

Več informacij na www.heidelberg.com.