Tiskarska podjetja se tudi v Sloveniji soočajo s pomanjkanjem kadra, predvsem dobrega, strokovnega, inovativnega in zagnanega. Vsekakor obstajajo kanali in načini, kako posebej nagovoriti mlade in jih navdušiti za tiskarsko umetnost nove dobe. Zavedati se je potrebno, da tiskarstvo že dolgo ni več črna umetnost. Panoga je danes zasnovana na digitaliziranih ali celo popolnoma digitalnih sistemih tiska in dodelave. Na ta način se je obseg kreativnosti bistveno razširil, omejitev praktično ni, edina omejitev so lahko naše ideje.
#graficar #zaposlitev #kader #iskanje
Marsikatero podjetje se trenutno sooča s prestarim kadrom, morda celo pomanjkanjem tega. Zato so večina zaveda, da je treba podjetja podkrepiti s podmladkom in tako v posel pripeljati svežino in nove ideje.
V nadaljevanju izpostavljamo 10 nasvetov, kako nagovoriti mlade:
1. Domača stran: digitalna vizitka vašega tiskarskega podjetja
Domača stran je prva stvar, na katero mladi naletijo ob brskanju po spletu, ko želijo izvedeti več o vašem podjetju. Zato mora biti v pristajalno stran obvezno vključen razdelek za usposabljanja, uvajanja in podobno. Ta stran naj skratka med drugim tudi nagovarja mlade in jim sporoča, da vaše podjetje ponuja zanimiva, moderna delovna mesta z dobrimi obeti za prihodnost. Prosta delovna mesta se lahko na primer oglašujejo s kratkim video posnetkom. Pri tem morajo biti spletne prijave vedno enostavno in hitro dostopne. Naj bo stik z vami čim manj zapleten.
2. Razmislite o fleksibilnih delovnih pogojih
Mnogi mladi iskalci zaposlitve cenijo možnost dela na daljavo ali prilagodljive delovne ure. Ponudite jim možnost, da delajo od doma ali imajo prožen delovni čas.
3. Poudarite priložnosti za osebno in poklicno rast
Mladi zaposleni pogosto iščejo priložnosti za učenje in napredovanje. Izpostavite možnosti za razvoj kariere v vašem podjetju in spodbujajte mentorstvo ter izobraževanje.
4. Poudarite podjetniško kulturo
Mladi zaposleni iščejo delovno okolje, ki spodbuja inovativnost, sodelovanje ter spoštuje različne perspektive. Poudarite podjetniško kulturo in vrednote vašega podjetja.
5. Ponudite konkurenčne ugodnosti
Poleg plače ponudite tudi druge ugodnosti, kot so zdravstveno zavarovanje, dodatni dopust, možnost dela na daljavo, sodelovanje v programih za dobro počutje in podobno.
6. Uporabite digitalne kanale za komunikacijo: Mladi kandidati so pogosto aktivni na družbenih omrežjih in drugih digitalnih platformah. Uporabite te kanale za komuniciranje o vašem podjetju in priložnostih za zaposlitev.
7. Videoposnetki s predstavitvijo procesov, delovnih mest in podobnega
YouTube je za mlade vseprisoten kanal. Spremljanje pretočnih video vsebin je ena izmed glavnih prostočasnih dejavnosti te starostne skupine, zato je izobraževalni video vedno prava izbira ozaveščanja. Kot zakupljene oglase lahko te tudi prikazujete želeni ciljni publiki pred različnimi video posnetki na YouTubu ali Facebooku kanalu.
8. Ponudite sofinanciranje izobraževanj
Prevzamete lahko sofinanciranje za celotne šole ali posamezne razrede. Dolgoročna zaveza se splača, ker se s tem lahko razvijejo intenzivni stiki med izobraževalno in gospodarsko sfero. To hkrati daje učiteljem priložnost, da dobijo več informacij o kariernih možnostih v tiskarski industriji in prihodnjih obetih. Pred tem je vedno potrebno preveriti pravno formalne pogoje tovrstnega sodelovanja z izobraževalnimi institucijami, da ne pride do protipravnega vpliva.
9. Pritegnite tudi pozornost staršev
Starši so pomembni svetovalci otrokom pri izbiri poklica. Izkoristite priložnost za predstavitev vašega podjetja in vajeništva oziroma pripravništva na različnih starševskih dogodkih. Ponudba različnih oblik delavnic, tečajev in podobnega so lahko dobra dodatna možnost in pomoč pri študiju. Možnosti zaslužka in nadaljnjega usposabljanja so še posebej dobre v tiskarski industriji. Zahvaljujoč najnovejši tehnologiji ta ponuja tudi delovna mesta, pripravljena na prihodnost.
10. Študentska praksa in počitniška dela
V vseh vrstah šol morajo dijaki in študenti na neki točki opraviti prakso v podjetju. Ponudite pripravništva, saj so dober način, da študentom date praktični vpogled v delovna mesta v tiskarski industriji oziroma v vašem podjetju. S tem imajo dijaki in študenti boljšo osnovo za ustrezno odločanje in spoznavanje lastnih potencialov in interesov.
Do vašega potencialnega bodočega kadra pa lahko morda pridete tudi z objavami preko našega portala, ki med drugim vključuje tudi zaposlitvene vsebine.
Več informacij na www.graficar.si.
10 nasvetov za iskanje mlajšega kadra
- Podrobnosti
- Kategorija: Poslovanje




