Poročilo drupa Global Trends Report ugotavlja, da se razpoloženje v grafični industriji po vsem svetu izboljšuje.
#drupa #report #poročilo #statistika #stanje #graficnaindustrija
Če pogledamo posamezne tržne segmente, lahko po vsem svetu spet opazimo veliko mero samozavesti komercialnih in založniških tiskarn. Tudi embalažne tiskarne so še vedno zelo samozavestne, opazno manj prepričljivi na trgu pa so ponudniki funkcionalnega tiska, kar gre verjetno pripisati nezadovoljivemu naboru podatkov.
Dobavitelji so bili letos pri 32 odstotkih bilančnih točkah pozitivnega razpoloženja, torej 2 odstotka manj, nekoliko bolj previdni v pričakovanjih kot v letu 2022. Samozavest in zadovoljstvo pa je ostalo visoko v Severni Ameriki, Južni/Srednji Ameriki in Aziji, medtem ko je v Evropi na splošno upadlo za 5 odstotkov.
Vsi tržni segmenti so zabeležili razmeroma stabilno stanje in izrazili veliko zadovoljstvo in optimizem pri prehodu v prihodnje leto - "morda tudi zaradi Drupe 2024", še sporočajo organizatorji sejma. Ponudniki tiskarskih in grafičnih storitev po svetu so po sedmih letih padanja cen že drugo leto zapored zvišali cene. Še nikoli prej se prodaja ni povečevala tako hitro in marže tako počasi padale. Vendar pa tega pojava ni mogoče opaziti na vseh trgih; Evropa in Južna/Srednja Amerika predstavljata precej mešano sliko.
S pozitivnim stanjem, v povprečju 57 odstotnim v zadnjih dveh letih, je komercialni tisk v močnem položaju napram negativnemu povprečno 21 odstotnemu stanju v letih od 2013 do 2017. Založniški tisk prav tako beleži pozitivno stanje in v povprečju zadnje dve leti znaša 57 odstotkov, v letih od 2013 do 2017 je ta znašal le 18 odstotkov. Te številke zagotovo nakazujejo začetek boljših časov za oba tržna sektorja.
Brezplačna krajša različica 9. poročila »drupa Global Trends Report« je že na voljo na spletni strani sejma v Düsseldorfu (Nemčija).
Več informacij na www.drupa.de.



