Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Heidelberg je v preteklem poslovnem letu presegel lastna pričakovanja. 
V zahtevnem poslovnem letu 2022/2023 je podjetje Heidelberg preseglo zastavljene cilje: tehnološko podjetje je doseglo prodajo v višini 2,435 milijarde evrov, preteklo leto so zaključili z 2,183 milijardi evrov prodaje, kar je približno 12 odstotkov več. Prilagojeni dobiček iz poslovanja se je povečal s 5,1 odstotka na 7,2 odstotka. Prosti denarni tok je bil pozitiven v višini 72 milijonov evrov, vendar je bil deležen nekaterih enkratnih učinkov.

#heidelberg #embalaznitisk #digitalnitisk #vizija #strategija #prihodnost

"Preteklo proračunsko leto smo dobro zaključili in to v zahtevnem okolju," pravi Ludwin Monz, izvršni direktor Heidelberga. "Glede na nadaljnje naraščajoče stroške in še vedno nizko stopnjo donosnosti Heidelberg uvaja program z dodano vrednostjo." Cilj je še povečati finančno moč družbe in povečati naložbe na potencialnih področjih rasti.

Nova poslovna strategija je osnova za prihodnje naložbe. Podjetje s svojo »dvotirno« strategijo sledi dvema glavnima strateškima ciljema. Prvič, podjetje želi oblikovati tiskarski trg, ki presega običajno poslovanje ploskega ofsetnega tiska – zlasti na trgu embalaže in digitalnega tiska. Drugič, Heidelberg bo poleg svoje osnovne dejavnosti odprl nova tržna področja, kot se je že zgodilo s projektom Wallbox.

Zlasti tisk embalaže in etiket raste zaradi naraščajočega svetovnega povpraševanja po embaliranem blagu in je zato pomemben osrednji poslovni segment za podjetje Heidelberg. V segmentu embalažnih rešitev podjetje ustvari že približno polovico svoje prodaje. V skladu z dvojno se Heidelberg osredotoča tudi na rast digitalnega tiska: s približno 6 odstotki je to segment na trgu izdelave etiket, ki najbolj raste. Podjetje želi razširiti okrepiti položaj na tem področju s ponudbo sistema Gallus One, prvim popolnoma digitalnim in visoko avtomatiziranim sistemom za tisk etiket.

Po tehtanju priložnosti in tveganj ter ob predpostavki, da svetovno gospodarstvo ne bo raslo počasneje, kot so napovedale različne inštitucije – ali celo zašlo v recesijo – družba pričakuje, da bo prodaja za poslovno leto 2023/2024 primerljiva z vrednostjo prejšnjega leta.

Več informacij na www.heidelberg.com.